KAMERA ÄGARE

I förrgår så blev jag ju kameraägare, och är så sjukt nöjd! Vi åkte som sagt till Helsingborg och köpte den, och modellen är "Canon eos 600d". Har så länge velat ha just denna, då jag testade Sofies och älskade den. Har haft det lite tight med pengar men nu efter min födelsedag så hade jag äntligen pengar till den. Modellen är utgående, och det finns massa nyare men ville verkigen ha denna, så så blev det! Är som dagt super nöjd och vill bara gå runder och fota allt..haha. 
 
 - Kaaaameran!
- En del random bilder jag tagit med akmeran än så länge! 

Kommentarer
Postat av: SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG

Nice! Vad kul :)

2014-05-10 @ 16:55:44
URL: http://splinky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0