GULD DETALJER

Idag vaknade jag 05:30 och fick som sagt den vanliga rundan. Super skönt som vanligt! När jag kom hem en timme senare gjorde jag en omelett och duschade sedan. Fixade mig och åkte till skolan, där vi började med matte. Runt 11:50 hämtade mamma mig på skolan för att åka till sjukhuset. Vi stannade först en stund hemma och är nu i bilden påvä till reumatologen. Bara vanlig check.

Efter det ska jag boka tid för make-up kurs på "make-up store" eftersom jag fick ett presentkort där när jag fyllde år. Sen tillbaka till sjukhuset för sista reumatikerträffen för "terminen". Vi kommer baka kladdis och gå igenom målen vi satte på den första träffen. 
När det är slut 18:30 blir jag hämtad på sjukhuset och sen hem för att ut och gå med Sofie, Matilda & Filippa.

- detaljer från idag! 
Har min blåa långklänning, guld halsband, klockan & beiga ballerina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0