FRILUFTSDAG

Uppe tidigt för att hinna med läkaren innan skolan. Hos läkaren kollade jag mina "utslag" på min hand (igen..) och de bestämde sig för att ta biopsi på ett av dem. Fick en bedövning som spände som satan men gjorde inte alls så ont som jag mindes de från min förra biopsi i låret. 
Sen kom jag lite sen till skolan, men hann ändå innan de hade traskat ut i skogen. Vi "fick våra barn", dem vi skulle ha ansvar för och gick. Hade faktiskt kul och njöt av dagen. Blev dock helt bränd i huvudet, helt röd..
Slutade en timme tidigare än vanligt, skönt! Fick så sjukt ont i mina fötter, höfter och ben så la mig direkt i sängen när jag kom hem. Kollade lite one tre hill avsnitt och åt sen middag. 
Ska snart kolla ett till avsnitt, sen starta ett avsnitt av hawai five-0 på tv:n och kolla det med min bror. Sen duscha och sova. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0