EMPORIA ALL DAY LONG

Halv tio gick jag ur sägen för att spendera lite tid med min kusin, Elin! Vi hoppade lite och bara pratade. Halv tolv sen så hämtade Matildas mamma mig, i vilen var även Matilda, Matildas lillasyster och Maja. Vi begav oss mot emporia. Har köpt en hel del, som jag kommer visa någon dag. Så ont i fötterna hahah. Sitter nu på donken, & har precis ätit en kycklingburgare. Om 2 h går tåget hem så nu kan vi ta de lugnt och inte stressa. Kommer säkert tappa bort tiden och stressa satan senare men inte nu iallafall. 
Vi tar tåget till Lund där vi sen ska se bio. The other women är titeln, verkar så rolig och bra! Ger en recension senare, heheh. 



- lite olika bilder från dagen än så länge :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Have fun! ♥♥♥

2014-05-02 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0