70 ÅRS FIRANDE

Lite gles bloggning igår, men mådde inte så bra efter operationen under dagen sen firade jag farmor som fyllde 70 på kvällen. Grattis i efterhand!
Kollade på filmen "vampire academy" vilken var helt okej, hade ju kunnat se den igen lixom. Sen plockade jag undan lite på mitt rum och rensade skrivbordet. Fixade mig och åkte till farmor & farfar. Hade riktigt mysigt och åt gott. Det var vi och mina kusiner som var där, synd att min ena kusin, Tova inte kunde komma dock. Super kul att träffa dem andra iallafall, eftersom de inte händer så ofta. Deras hundar var också med, och herregud va söta! Åhh alltså.
Kom hem vid elva och startade då "mean girls". Blev så super sugen på att se den, så de fick de bli. 
Super mysig torsdag blev det.



- mums mums mums. Bjöd först på skumpa (alkoholfri så ta de lugnt) sen buffé och glass med bär till slut. 
Känns lite maffigt att bara ha bilder på mat men så blev de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0