VÄRMEN NÄR KOMMER DU ?

Dagis denna vackan med, mysigt! Imorse blev jag hämtad av Petra som körde mig, Maja & Alicia till dagis. Vi var ute en hel del idag, vilket imte var toppen då det båste. Vekligen blåste en massa. Usch, vill att våren ska komma och stanna. Sen släppa fram sommaren och bli jättevarm. Superduper mega varmt vill jag ha, inte detta kalla gråa väder, usch usch. Iallafall glad att det inte snöar här nere som i Stockholm, jag menar what ? Efter dagis idag så traskade jag till sjukgymnasten där jag tränade lite, så skönt att komma igång igen. Att bli bättre i kroppen, men bara att traska dit var ju hur stora framsteg som helst. Känner mig dock så himla osmidig och styv i benen, dem vill verkligen inte samarbeta. Dem är vingliga, ibalansbara & bara helt och hållet klumpiga. Men vad klagar jag för, jag kan ju iallafall gå och de nämda sakerna kommer ju antagligen försvinna. Ska läsa i min lilla bok nu en stund och kanske trycka i mig en macka med. Okej, stryck det där med att läsa, såg precis att "delivery man" filmen har kommit ut på swefilmer så det blir den istället. Får läsa senare istället, då jag har ett mål att läsa ut den innan praon är slut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0