VÅR ÄR KOMMEN

Hej hej alla ni där ute!
DET ÄR JU NÅGOT SÅ FRUKTANSVÄRT FINT VÄDER IDAG. HELT GALET. ÄÄÄLSKAR, ÅREN ÄR KOMMEN.
Idag var dte meningen att jag skulle upp tidigt och gå ut en runda. Dock så blev detta "tidigt" klockan tolv...Men en promenad blev det. Och det var såå skönt dock så gjorde mina fötter så ont, dem värkte och sved..Var uppe till efter ett inatt för att tabletterna innan cellgiftet (som tar bort illamåndet) skulle verka. Började då i väntan att läsa "förr eller senare exploderar jag" som jag ska läsa ut nu på praon. Ska läsa istället för att börja kolla en ny serie..förhoppningsviss iallafall. Har tre böcker jag vill och ska läsa- Eld, Förr eller senare exploderar jag & 3096 dagar. 
 
Efter jag varit ute och gått en hyffsat lång runda (!!) så hjälpte jag till att rensa och fixa i trädgården. Sen spelade jag lite badminton med brodern min. Sen duschade ja, fixade mig och blev hämtad av Petra, Maja & Alicia. Jag & Maja blev avsläppta på egino, för att gå på konfa träff. Vi gick igenom morgon dagens gudtjänst & åt munkar med vanilj. Jag & Maja gick hem till moi efter det, vi åt, fotade & städade. 
Ikväll kommer en hel del tjejer hit och ska kolla mello, även Lotta kommer. Ska bli riktigt roligt & mysigt! 
Nu ska vi handla och sen baka, hej då!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0