VÅFFELDAGEN

Sprungit. Jag sprang nyss till bussen, jisses. Fick ont i höfterna men det gick hur bra som helst iallafall. Sprang tillbaka med i mina gummistövlar så, en rejäl klapp på axeln förtjänar jag ju faktiskt! 
Idag snubblade jag i aulan och har riktigt ont i mitt knä just nu annars var det bara en lugn dag i skolan. Efteråt så gick jag, Filippa, Sofie, Maja & Matilda hem till mig där mamma väntade med våfflor. Riktigt gott (smakar inget men de andra sa den va goda så de var dem säkert) hehe. Nu är vi iallafall på bussen och är påväg till sjukhuset för att gå på reumatiker träff. Tror de kan bli väldigt intressant för mina friendzzz att bra med där och få veta lite mer om själva sjukdomen och få veta hur andra har de osv. Bussen är snart framme och de regnar ute så slutar detta inlägget med att säga trevlig tisdag! 

Ps vi gick på fel buss och får traska rund i Lund ett tag...(springturen va heeeelt onödig...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0