TRE DAGAR KVAR

Idag har det varit super blåsigt och kallt. Frysigt som satan hela dagen både inne och ute...påväg att bli sjuk eller bara otroligt dåligt väder med dåliga element ? anyways så var jag på vårdcebtralen idag för att kolla en grej jag inte reiktigt vet vad jag ska kalla men typ en knuta och några prickar på min ena hand. Satt och väntade på läkaren i en kvart (fick först en tid 8.45 men sen ringde dem och ändrade den till 8.30,why ? liksom) sen var jag hos honom i högst tre minuter och blev sen skriven hos hudkliniken i Lund istället. Onödigt, har ändå varit hos SAMMA läkare för SAMMA problem innan. 
På dagis idag har det varit super mysigt och jag har fattat hur mycket jag kommer sakna detta sen, jag menar jag har tre dagar kvar bara. TRE dagar !? Vill bara ta med alla barnen hem tilll mig så kan jag ta han om dem och busa med dem hela tiden. haha, ta det lugnt jag planerar ingen kidnappning här inte. Men kommer helt klart sakna dem.
Min mentor kom och hälsade på idag, frågade hur jag trivdes osv. Kul dock ville barnen ha min uppmärksammhet samtidigt så det blev lite jobbigt. 
 
Efter dagis hämtade jag & Maja, Alicia och hade sen följe en bit hem. Väl hemma gjorde jag två ost mackor med varm oboy och åt det medans jag kollade "hawaii five-0". Nu ska jag snart kolla det senaste "teen wolf" då jag följeren massa fan-konton om serien och har läst en gigantisk spoiler som jag måste se. 
Aja, ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0