TOO SALTY

Känns som om detta varit en super lång dag...efter skolan så följde Matilda, Maja & Filippa med hem. Vi kollade lite tv, ååååt & pratade. Efter de så åkte jag med min familj till en familjekompis dom fyllde år. Grattis grattis! Vi åt, pratade, kollade let's dance. När jag kom hem fixade jag mig direkt och tid Mona antikräktabletter så väntar nu på att dem ska verka så jag kan sova. Döds trött ju! Har precis sett de senaste pretty little liars och ska nu se de senaste the vampire diaries. Skulle få bort mitt illamående jag får om jag tänker på cellgiftet med popcorn, tappade dock saltflrpackningen så de blev alllllldeles för salt. Oätligt salta, usch.


- kladdkaka mammas kollega gjort innan idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0