SATURDAY

Mådde riktigt dåligt imorse av cellgiftet. Mamma gjorde frukost på sängen till mig och jag gick upp vid 14. Duschade direkt och sen åkte jag & pappa runt till lite affärer. Vi var på media markt där vi köpte en laddare till mig, till bilen & batterier. På stadium fick jag den även en skjorta, som jag älskar! Fixar en bild på de senare. Nu har jag precis ätit & kollar nu på gårdagens "beauty and the geek" - missade dock början..var kan man kolla ? Haha. Mår fortfarande ganska dåligt men ändå bättre. Beroende på om jag mår bättre ikväll så får jag se vad jag gör. Kanske bara stannar hemma & tycker synd om mig själv, eller umgås med kompisar. Får se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0