MORMOR ♥

Mormor, mormor, mormor. 66 skulle du idag fyllt..
Saknar dig oerhört mycket! Idag har vi firat din dag i hus och vid graven. Föll en hel del tårar då jag kollade igenom era gamla fotoalbum. Jag har just nu inga hjälpmedel alls utan är helt fri igen. Praoar på dagis och herregud va utmattande. Jag fick även Per som konfirmations präst, som ni gillade. Om jag bara hade kunnat sitta ner & prata med dig. Jag vill äta melle efter badet på sjukhuset, få äta dina stuvademakaroner, åka & shoppa med dig. Kortfattat göra allt vi brukade gör tillsammans. Vårsolen är underbar & det var upp till 22 grader i solen idag, super varmt ju!  Nya jobbet går toppen & har träffat en som påminner om dig så himla mycket, ni borde träffats. 
Hoppas iallafall att ni har det bäst & att ni vakar över mig. Finns med mig överallt, och är stolta över mig. Nu när ni även fått gammelframors sällskap så hoppas jag ni firar din dag ordentligt. Det var en massa blommor på eran grav idag, från en massa olika personer.
Puss puss, hälsa moffe & alla andra. 
 
- Fina fina du & eran grav idag på din dag. ♥

Kommentarer
Postat av: lotta

Grattis fina faster... hoppas ni har det bra där ni är.
Saknar er♥♥

2014-03-11 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0