MÅR INTE HELT 100

Både seroch känner mig helt förfärlig men what ever. Idag mår jag heller inte så bra, men efter att varit uppe ett tag blir det bättre. Igår på emporia fick jag med mig en klänning, en träningströja och ett linne hem. Visar grejerna i ett annat inlägg. Somande iallafall vid 8-snåret igår och vaknade vid 8 imorse, väldigt skönt faktiskt. Förrutom att jag var helt täppt, ont som satan i halsen och mådde piss så var det skönt att vara utvilad och ändå gå upp tidigt. Har idag sett "the to do list" - var väl sådär kan jag väl säga. Ska snart kolla "återträffen" då Filippa sett den och rekommenderade den. Annars blir det bara att ta det lugnt idag, medans resten av familjen är på hockey. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0