HEMMAGJORD PIZZA

Ojoj inget inlägg igår ? Hade de super stressigt så skyller på de. Efter dagis gick jag direkt hem och sen upp till byn med mamma. Skulle köpt glass, kom upp till byn och så kommer mamma på att vi har propp fullt i frysen...lyckat. Efter de gjorde vi alla varsin pizza och åt de senare. Medans pizzan va i ugnen kollade jag de senaste "the originals", åt och åkte till Maja. Väl hos Maja kollade jag, Maja, Filippa och Matilda de senaste "pretty little liars"..arg arg arg. Nästa avsnitt kommer ut i juni och man fik inte veta vem de bar under masken. Alling gjorde mig super förbannad, vill ju veta NU. Efter de gick Filippa och Matilda hem, jag & Maja kollade vidare på tv och somnade till slut. Var helt slut, somnade...till tv. (vilket händer ytterst sällan..) 
 
Imorse sen fixade vi oss och åt. Höll sen även på att komma försent..vovvar varit ute på utflykt och herregud va äckliga alla små kryp är..hatar verkligen insekter och annat sånt. Hittade en hög larver och en bunt myror, fy fy fy. Iallafall så blev detta ännu ett "half-an-hour-break" - inlägg..woop.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh så gott!
Om du vill får du gärna vara med och tävla om en valfri bikini från To Die For http://johannas.vionno.se/tavlingar/vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for/#comments Kram!

2014-03-20 @ 21:50:09
URL: http://johannas.vionno.se/
Postat av: Anonym

goott :D

2014-03-23 @ 22:29:38
URL: http://knuttisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0