HELG HELG ÄLSKADE HELG

Uppdateringen dem sista dagarna har varit väldigt gles och dålig men har inte haft något speciellt att blogga om och inte alls haft mycket leftover tid. Men idag har jag för det är helg. Äskade/efterlängtade/behövda helg. Jag trivs som fisken i vattnet på dagis, det är inte det. Jag är bara så förbaskat trött och behöver verkligen denna helgen till att slappna av. Sov länge idag och fick sen frukost på sängen av mamma, åt medans jag läste vidare i "förr eller senare expoderar". Duschade sen och mådde fruktansvärt illa, nu sitter jag i morgonrock i min älskade true love - säng. Letar resor (fortarande helt desperat efter att resa!!) , gör om-jag-hade-super-mycket-pengar-så-hade-jag-kunnat-köpa-allt-detta listor på alla möjliga hemsidor. Ska snart städa mitt rum och fixa då jag inte har något bätter för mog och för att det behövs till 100 procent. Mamma stod och bakade marängen imorse med lakrits smak, och hur goda och bar blev inte dessa då ?? Sviiiiiiin goda! 
Nu ska jag drömma mig vidare, speciellt bort till thaiand med bikini på stranden superduuper solbränd. 
Puss puss!
 
 
- thooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0