HALF AN HOURS BREAK

Så som rubriken lyder, har jag nu min halvtimmes rast. Välförtjänt tycker jag faktiskt. Somnade i bilen igår, när jag kom hem för att jag var så pass slut. Idag har vi varit ute en timme ungefär och sen resten inne. Precis ätit - grönsakssoppa med bröd, ost, gurka. Svin gott faktiskt! Efter min rast ska vara inne med barnen en stund sen gå klockan 14, eftersom att jag ska till sjukhuset. Ska till kuratorn och sen försöka gå och hälsa på på avdelningen jag låg inne på efter olyckan. Ikväll får vi se vad som händer, ska försöka göra lite opersonliga inlägg. Alltså inte om min dag utan andra tex outfit tips, wanties, roomtour eller åsiktsinlägg.



- inlägget skulle publicerats vid 12 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0