FÖRÄNDRING

Har blivt oerhärt trött på mitt hår och vill ha en förändring så det blir en frisyr lixom, inte bara hår. ÄLSKAR verkligen mitt långa hår som jag har nu men det är slitet och jag är trött på det. Har funderat på att klippa av det. Alltså till axlarna eller lite långre än så. MEN det är tiktigt många som gjort det nu så det hade varit lite tråkigt. Vill även ljusa det lite, göra det lite ljusare och få en jämnare färg på det. Dock är jag riktigt rädd för att jag inte alls ska gilla det och jag klipper och färgar det. Visst det finns hårförlängning och man kan ju alltid färga det igen. Men vill inte hålla på att färga det en massa då det slits enormt, sen är det ju bara bökigt och klumpig med hårförlängningar. Sen kommer det inte alls bli lätta att sätta upp med kort hår heller...herregud va svårt då!
Åhhh vet verkligen inte vad jag vill, men jag vill ha någon sorts förändring iallafall. 
 
- Låååång vs kort ? De är frågan. Långt ^...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0