VÄLFÖRTJÄNT SÖMN

Blev inkallad på jobbet så tog ett pass lite efter förra inlägget. Efter jobbet, vilade jag lite och tog sen en powerwalk med Filippa & sofie som avslutades med lite rumpövningar. Sen gick Filippa hem medan jag och sofie hade följe en bit. Hon gick sen hem och jag skyndade mig till Hemköp för att hinna innan de stängde. Eftersom att jag (smart nog) lämnade min mobil i bilen innan PW och vi gick hem från skogen (där vi gått)så kunde jag varken kolla klockan eller ringa pappa(som jag skulle möta på Hemköp). Alla jag mötte pratade antingen i telefon eller hade någon trädgårdsfest, så kunde inte fråga vad klockan visade av dem. Blev så himla irriterad då vart ena hus jag gick förbi hade gömt sin köksklocka. Lixom INGEN hade en klocka i köket jag kunde tjuvkolla tiden på..Joggade sista biten (vilket jag kommer ångra imorgon) men sen var jag där en kvart innan stängning, fattar ni lyckan ? Plockade ihop min sallad och var hemma innan de ens stängt. 
Känns så himla bra att gjorde en massa idag, effektivt. Nu har jag iallafall ätit, fixat lite, duschat och bäddat rent. Bästa känslan att lägga sig nyduschad i en nybäddad säng ju, så nu ska jag ta lite välförtjänt sömn. See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0