TWO DAYS

Igår var det söndag och då var jag i mormor och morfars hus en sista gång då det ska fotas imorgon och sen läggas ut. Känns skönt faktiskt. Efter det så var jag hemma och bara tog det lugn tills Maja ringde och jag följde med henne och hennes familj till hemmakväll. Köpte massa godis och åkte hem till mig för att packa. Sen åkte vi till Filippa där Matilda också var. Vi åt tacos, spelade kort och hade super mysigt. Så kul att alla var samlade igen. 
 
Sov hos Maja, när vi vaknade idag så hade hennes mamma gjort frukost. Så lyxigt och gott, hehe. Filippa och Matilda kom och vi gick på sommarläsning. Även om vi är i olika grupper så är det på samma plats och började samma tid, toppen. Efter det så gick jag hem till mig med Maja. Vi åt krabbelurer och bara umgicks. Sen åkte hon till Lund och efter en stund kom Emma. Vi pratade, åt och hade mysigt. Vid 22 gick hon hem och nu har jag kollat lite "awkward" avsnitt. 
Snart sova för att orka upp imorgon - läsning, shopping & sen filmträff med gruppen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0