TACOMYS

Efter en massa trassel med minneskortet så fixade det sig. Vi tog en massa massa bilder,  gud vilka snygga vänner jag har alltså. Ska redigera och rensa imorgon sen ska jag lägga upp en liten bomb skulle jag tro. Fixat några bilder redan som kommer komma upp senare ikväll. Sen har Sofie även hjälpt mig att fixa en ny header med redigering osv. Har den sålänge men kanske bytar sen ifall jag hittar en lite bättre, hehe.
 
Maja gick hem efter halva fotograferingen men jag & Sofie fortsatte. Gick sen till hemköp för att köpa grejer till maten, taco. Gillar inte själva tacokryddan men älskar taco utan...Så vi köpte en massa saker att ha till, gick hem och började fixa mat. Efter maten sen så fixade vi lite bilder och sen stack Sofie för bara en lite stund sedan. Ska fixa mig och sova, heelt trött och kall. Usch, blivit förkyld med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0