SUUPER NÄRA NU

Sista sommarläsningen och dagen innan vi åker. Oh, super nervig och taggad nu. Iallafall så hände inget speciell, slutade tidigare eftersom att prästen skulle prata med ett brudpar. De flesta av oss konfirmander stannde dock kvar och spelade biljard. Jag spelade inte, sämst på det + hur fjantigt det än låter så hade jag en kort kjol och kunde inte böja mig fram för att skjuta. Men det var kul iallafall. Gick sen hem och packade klart, eller tror jag är klar iallafall. Åt lite och fixar lite låttips just nu. 
 
Ska snart på fotvård och sen 20.30 ikväll ska min familj och Majas familj ut och äta. Umgås så mycket det går nu innan vi åker imorgon vid 09. Sen ska jag duscha och försöka sova. 
 



Kommentarer
Postat av: Clara

Hoppas att du får det riktigt bra!

Svar: åh ja det hoppas jag med! :)
emmie kristoffersson

2014-06-26 @ 18:58:18
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0