POÄNGJAKT

Dagen började med en klassisk försovning, stressade sönder och kom bara liiite sent till skolan. Fick tillbaka resultatet från soprovet, vilket blev ett C och hade även lite betygsnack. Efter de var de lunch där det var K-A-O-S. Alla åt samtidigt och de fanns inga tallrikar osv. Till slut slängde vi i oss lite potatismos och gick. Bytte om inför poängjakten och gick till badet. Hela högstadiet har detta tillsammans där vi gör olika aktiviteter - samlar poäng och sen de slutgiltiga poängen ger ett betyg. Jag och Sofie körde tillsammans. Gick en mil, spelade handboll och fotboll. Fick ett D skulle jag tro, så är nöjd. 
 
Det började regna enorma droppar så väntade ett tag på skolan innan jag gick hem och drack Loka crush. OMG, motivationen under hela dagen. Sååå god ju, med hallon smak. Iallafall så la jag mig sen i soffan där jag kollade one tree hill och filmen "monte carlo". Filmen var helt okej men ingen wow. Har så sjukt ont i benen och hoppas de kommer bli bättre tills imorgon. Efter jag tillbringat hela eftermiddagen/kvällen i soffan tog jag en dusch och ska nu sova. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0