MENTORSDAG PÅ SANDTAGEN

Dagen har jag spenderat på sandtaget, vilket är en liten dam ungefär där de hämtar sand från. Det finns strand runt om den och är en mysig liten håla. Eftersom jag fortfarande inte får bada var det jobbigt att inte svalka sig, men ändå skönt! Hade med mig en pastasallad och massa loka crush hallon. Solade, gick rundor, badade fötterna och hade faktiskt super mysigt. Det var min klass, en parallelklass och två klasser fram en annan skola. Trodde det skulle bli super trångt men det gick bra. Vi cyklade dit och cyklade hem, vilken jag ångrar lite nu då jag har O.N.T. 
Ligger nere i soffan med ett gigantiskt glas vatten och kollar "orange is the new black". Så himla trött, haha.

- sämst bild men detta händer just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0