MARÄNGTÅRTA MED NUTELLA

Så igår blev det en sväng ut på havet med pappa, Hampus och Nils (Hampus kompis). Så hiimla skönt, knappt några vågor och solen sken skarpt. Var ute i flera timmar och när vi kom in i hamnen igen så väntade Nils mamma och bror med fika. Mysigt! Vi åkte sen hem och jag panik bytade om för att snabbt cykla till Sofie och sen vidare till Filippa. 
Hos Filippa satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. Började med att vi fick varsin vattenmelons-slush, yummie! Åt lasagne, sviin gott! Sen blev det en marängtårta med nutella, och heregud! I'm in heaven, så god! Sen spelade vi fotboll, gick till en lekplats där vi åkte linbana och spelade fotboll igen. Så himla kul men kallt om fossingarna i det blöta gräset. Gick sen hem, där vi åt godis och chips och hade mysigt...tills en gigantisk spindel hälsade på..Panik och vi gick in ifrån deras uterum där vi spenderat största delen av kvällen. Lite efter tolv begav vi oss hemåt. Hemma vid halv ett och var döödstrött. Åt ett äpple (mådde illa av cellgiftet, och äter alltid äpplen då) sen somande jag.
En helt otroligt mysig och rolig kväll hade jag med mina babes. 
 





Kommentarer
Postat av: Julia

Men gud vad gott!

Svar: JAA, verkligen! :)
emmie kristoffersson

2014-06-08 @ 14:15:46
URL: http://juliaoflund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0