LUND OCH LUND

Igår spenderade jag dagen i Lund med Maja & Matilda. Gick runder i Lund, fixade lite och jag åt en sallad igen. Så gudomligt god ju! Sen tog vi oss vidare till Nova och kollade runder. Det enda jag köpte vad en present till min kurator som ska få barn och därför sluta. 
På kvällen kollade jag en massa avsnitt av "one tree hill" och mådde illa. 

Idag var det upp tidigt, eftersom jag skulle hjälpa till och sälja fika, mat och dricka på en bakluckeloppis Hampus hockeylag fixade. Kommer vara här fram till 15 ungefär sen vila lite och ikväll ut och gå igen. Haft ett litet uppehåll nu efter operationen så ska bli skönt att komma igång igen. 

- soooooockervadd, gratis är gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0