INSTÄLLD

Regning och dyster dag. Dagen gick snabbt, speciellt eftersom att de två sista lektionerna var inställda. Så himla härligt. Slutade alltså 13.10 men stannade sen för att hjälpa Sofie med en uppgift och passade även på att rensa bland mina papper i skåpet. Regnade en massa när jag sen gick hem så blev dyngsur. 
Gör iallafall bacon och äggröra just nu och ska sen fixa lite med bloggen. Som ni ser så fixade Sofie en tillfällig header idag åt mig. Blev stilrent och kommer vara kvar tills jag har en bättre bild att ha där istället. 
Halv fyra sen så ska jag till Lund och bli vaxad sen bara ta det lugnt. 
Har varit så sjukt trött hela denna dagen och hel kroppen har varit såå seg. Också börjat få riktigt ont i nacken så får ta det lite lungt med den. 
 
Btw, äggröran blev hemsk och jag brände baconen...
 
 
 
- scoobidoobido. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0