TVEDÖRA EFTER JOBB

Igår startade jag dagen med att sola i några timmar innan det var dags att fixa sig inför jobb. Glömde kräma rumpan så den är illröd nu, men suuperskarpa linjer från bikinin och där jag krämat mig..När jag cyklade till jobbet var den så himla mycket motvind att cykeln nästan välte så långsamt jag cyklade...Inte jobbat på 50 dagar så det var ganska skönt att komma tillbaka nu, och som vanligt blev det bingo. Snackade en stund med Matilda och Maja efter vi slutat och trampade sen hem igen.
Fixade mitt rum - vilket veeeerkligen behövdes. Maja kom hit, vi åt middag och gick sen till Hemköp med Hampus för att möta Matilda. Efter vi handlat lite körde Matildas pappa oss till tvedöra där vi badade en bra stud och hade de mysigt. När vi kom hem fixade jag & Maja det sista på mitt rum och la oss sen.

Alarmet stod idag på 06.30 men vi snoozade och gick upp 06.54 istället..åt frukost och fixade oss, mamma kom hem och vi ska snart åka till Lund för vaxning. Sen kommer Matilda in till staden och så ska vi gå runder lite. 


Kommentarer
Postat av: Natalie

Fin blogg! :)

Svar: Åh tack!!
emmie kristoffersson

2014-07-21 @ 07:47:17
URL: http://nataliestrande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0