SISTA SOMMARLÄSNINGEN

Sista sommarläsningen idag..
Efter det så gick jag, Sanna & Maja för att handla lite presenter och sen gå hem till varsitt. Städade, städade och städade en massa. Sen kom Maja, jag bytade om och vi gick till kyrkan för en i vår konfirmationsgrupps dop. Litet och enkelt. Efter det så stannade vi kvar och testade sjunga lite, sen blev prästens nycklar inlåsta så då fixade vi det och den gick jag hem. Bara tänk en massa på konfirmationen och börjar bli lite nervös. 
Kommer sakna denna tiden och gruppen så hiiimla mycket...Helt sjukt.
Nu ska jah städa, duscha och sova. Även hålla tummarna så jädrans hårt för att munsåret ska försvinna tills imorgon. Ser inte ljust ut alltså.
ADDA MIG VÄLDIGT GÄRNA PÅ SNAPCHAT: emmiieks
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0