SEGWAY

Igår åt vi som sagt en massa pannkakor men åkte sen även segway. & det var väl kul men läskigt, måste hålla koll på balansen hela tiden och den har jag lite problem med..haha. MEN jag trillade aldrig och det är ju braa gjort, typ. Efter det så åkte vi och kollade på lager 157 och sen till helsingborg för att kolla båtar. När vi kom hem dårifrån städade jag mitt rum och gick sen en promenad. Kom på igår att vi har milen nu till hösten och jag måste se hur mycket mina ben klarar och träna upp dem lite. På rundan träffade jag vår förre detta granne så de blev mest att jag gick och pratade med henne och hennes kompis halva rundan, men de va kul. Efter promenaden körde jag ett träningspass efter en app, duschade och kollade film. 
 
- lite bilder från dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0