JOBB-POLICY

Så, lite glest mellan inläggen på sista tiden meen (1) jag har inte alls haft lust/tid att blogga (2) testat en massa gånger att göra inlägg från mobilen men när de ska publiceras så kraschar appen.. (3) skulle blogga från datorn men hittade inte laddaren så all inspiration försvann. Men slut på en massa anldningar, nu så ska jag försöka uppdatera lite oftare. 
 
Kom hem igårkväll från Tyskland, kollade lite one tree hill, träffade puddingarna en kort-kort stund och somnade sen direkt. Helt slut.
Idag var det iväg till emporia och sen även köpa present till Hampus, som fyller år på söndag. Bara mamma kvar, som fyller år på fredag...dåligt planerat men det löser sig på något sätt.
Hem, träffade farmor och farfar en liiiiten stund och sen skjutsade farfar mig till jobbet. Var ju något så fruktansvärt varmt idag..så orkade inte ens gå den biten.
Blev så irriterad på jobb-policyn att man måste ha byxor under knäna osv. Lixom, det är ju sååå varmt..please.
Efter jobbet duschade jag och åkte sen på grillmiddag hos familjevänner. Hade det super mysigt och kom nyss hem. Ska sova nununu, svin trött - så nu säger jag godnatt. 
 
- över trött och sliten, men hejsan hoppsan hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0