GÅSHUD

SKULLE PUBLICERATS IGÅR
Igår kväll kom Maja hit och vi pratade lite, sen gick vi och handlade snacks. Lite senare kom Filippa och Matilda hit, såå mysigt! De berättade allt om deras konfirmation - herregud! De gjorde en pjäs som gav mig gåshud, så fruktansvärt fin. Började bli riktigt orolig över vår konfirmation som inte alls kommer bli så...Men den blir bara iallafall...hoppas jag. 
 
Idag var det träff 10.00 och det var sp jobbigt att gå upp, haha. Iallafall så förberede vi oss för lördagen då vi ska ha vår konfirmationsgudtjänst. Skred över tiden rejält, men när jag väl kom hem solade jag lite för att sen duscha och kolla de senaste teen wolf och pll avsnitten, medans här var en massör som masserade mamma och hennes vänninor. Sen åt vi mat och åkte till vår förredetta granne och hälsade på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0