VILLIG ATT LÄSA

Så igår när jag skrev inlägget så hade vi fått brevet, wihoo. Mina tänder blev även vita & fina. Dock så hann jag bara se en säsong av hawaii five-0, så har en säsong kvar. pust, och vi har redan fått läxor. redan lixom ?! tänkte att vi skullefå börja med en mjukstart, men nej då började dagen med femtion minuters matte...urgh. Har iallafall fått två spanskläxor, metteläxa & en fysikläxa. Och för att inte bli distraherad så får jag bli klar med dem innan jag kollar mer serier. Gjorde iallafall klart en översättning idag, hade inte böcker hemma till något annat, och kollade sen på det några avsnitt jag missat/hade kvar att se och sen kollat lite you tube-videos. 
Och hur kul är inte detta ? jag har hittat en bok som jag för en gång skull vill läsa, kollar runder på nätet och hittade den på engelska...sen idag fick jag veta att Maja har den på svenska. Hur kul ?
Ser faktiskt fram emot att läsa nu, första gången..
 
- Brevet jag väntade på, hehe inget speciellt egentligen...bara det att det skulle kommit i Oktober egentligen..en aning sent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0