SLEEPOVER

Igår var jag hos Maja vid halv ett, Matilda & Filippa var också där. Vi tog på ansiktsmasker och gjorde inte så mycket. På kvällen någon gång gick Filippa & Matilda hem, jag stannade och åt hos Maja. Efter det så åkte alla till Filippa där vi kollade "the first time", sjukt bra. Älskar Dylan O´brien, helt sjukt va han är snygg & spelar bra. Iallafall så pratade vi lite och somnade vid halv ett någonting. Vaknade sen vid tio, sov riktigt bra. Vi låg kvar i sängen ett tag sen upp och åt frulle. Gott! Sen ner i sängarna igen, dä vi pratade lite och kollade geordie shore. Sen blev Matilda hämtad, vi pratade liet och sen åkte jag och Maja också vidare. Hade det riktigt mysigt, och detta måste verkligen göras om.
När jag sen kom hem hade jag feber, känner mig helt konstig...Har haft en förkyldning ett tag, fått en massa munsår, ont i mina leder, super hängig, fryser osv. Så tar de lugnt hemma idag, och stannar även hemma imrgon med. Film tips behövs enormt mycket...även om jag behöver plugga egentligen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: annonym

herpes?

Svar: Ja.
emmie kristoffersson

2014-01-19 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0