NEGATIVT

Eftersom att jag tog mitt cellgift igår så mår jag oerhört illa idag. Var tvungen att åka hem ifrån mina kusiner för att jag mådde så dåligt. Tog tabletter mot illamåendet när jag kom hem, som inte ännu har hjälpt. Måste äta HELA tiden när jagmår såhär, vilket heller inte är bra. Har precis iallafall tryckt i mig en clementin och en mugg full med varm oboy - marshmallow - grädde. Lite nyttigt,och lite onyttigt - balans..Mår iallafall illa igen, och vet fan inte vad jag ska göra. Det dumma är att detta kommer hålla på i flera dagar nu och det enda som hjälper för stunden är att äta - vilket är sjukt. Kan ju inte trycka i mig så myckett, kommer ju bli helt illamånde av det med. Usch. Vill sova & sen vakna upp när jag mår bra...Vilket typ kommer vara på fredag då det är tags att ta cellgiftet igen. Men nu blev det här  ett väldigt negativt & dumt inlägg...Ska sluta klaga nu - mådde faktiskt bra igår + ska sova nu, vilket ju är skönt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0