MIN STORA DAG

I lördags bloggade jag ingenting förutom ett tidsinställt inlägg, och det var för att jag ville säga vad som hände till mina kompisar osv innan dem hann läsa det här. Så mamma sa att båda hennes kusiner skulle komma, vilket sällan händer att bara dem två är hos oss samtidigt. Så vi hade köpt hem fika & städat lite. Sen när dem varit här en stund så åka Lina & mamma iväg och kom tillbaka med Amra från Min stora dag. Dem på sjukhuet hade nominerat mig till Min stora dag, vilket betyder att dem uppfyller min största dröm med tre begränsningar:
- Inte önska mig några djur.
- Inte önska mig något motordrivet.
- Inte åka utanför Europa.
Blev helt paff att just jag blivit nominerad till detta & att jag får vara med om detta. Har änsålänge ingen aning om vad jag ska välja, men jag skulle höras med Amra om två-tre veckor. Så ska vi diskutera dem saker jag kommit fram tills dess osv. Kommer ha så himla mycket beslutsångest när jag ska bestämma vad jag vill, men det kommer lösa sig. Det är ju bara så himla jobbig eftersom att det finns en massa massa saker att göra. Innan så har jag kunnat gå runder och sagt "åhh det är min dröm" men nu när det verkligen gäller så tvivlar jag lite på att om det verkligen är det jag vill göra, eller om det är något helt annat. Har iallafall till 99% bestämt att jag inte vill ha en sak utan en upplevelse, sen resten har jag ingen aning om. Ska inte heller få andras önskningar att få påverka mitt val iheller..åhhh det är så himla roligt men samtidigt så himla svårt!
 
- GLAAAAD TJEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0