KRASSLIG

Vaknde imrose med värsta förkylningen, super täppt i näsa, ont i halsen, hostar, hes & helt hängig. Hatar onsdagarna eftersom att vi har så himla många lektioner. Efter skolan följde Maja, Filippa & Matilda med hem i taxin..satt och väntade på en annan i 25 minuter innan vi körde hemåt. Eller hade cyklat till skolan så hon cyklade hem till mig, och kom därför myck tidigare än oss andra. Vi kollade det senaste pretty little liars, sen lite videos. Ringde även runder till några olika prao platser, ska åka in nu i veckan och prata med några ställen. När alla åkt hem, tog jag en alvedon & la mig i sängen. Har kollat lite serier & hade tänkt fortsätta med det nuu. Varken smakar eller luktar något så har ingen lust överhuvudtaget att äta...jag som älskar att äta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0