FÖR LITE VITA BLODKROPPAR

Idag var jag hos sjukgymnasten för förtsa gången sen jag gick på lov. Asså herregud va jobbigt mina vanliga övningar var...fy sjutton. Kändes iallafall väldigt bra efteråt. Har även fått en inflamerad slemsäck (?) vid min höft, så ska ta det lugnt & inte gå i trappor. Innan sjukgymnastiken så tog jag ett blodprov, som inte var bra...hade knappt några vita bloddkoppar vilket betyder inget immunförsvar. Så nu får jag inte vara nära någon som är sjuk, men hur lätt är det ? Ska iallafall försöka mitt bästa..
När jag varit där så gick jag hem, bytade om, tvättade mig & fixade mig, sen åkte jag, pappa & hampus till löddeköpinge. Vi var först på netonet där hampus fick ett par spelglasögon, som man använder när man spelar två stycken samtidigt i ett spel på tv så ser man sin halva av skärmen på hela skärmen istället. haha, fattar ni ? jag fick iallafall hörlurarna jag precis la ut en bild på. så otroligt himla sköna, haha. Efter vi varit där så åkte vi till bauhaus för att köpa lister till vårt skjutparti, tog en evvvighet. Vi träffade även en som vi träffade i Slovakien när vi var där i somras, super kul att se honom igen. När allt var klart på bauhaus så var vi på elgiganten där vi inte köpte något. På stadium outlet där vi sen var fick jag ett par skor av pappa. Sen bar det av hemåt, har precis ätit kyckling med ris & ska snart till Filippa. 
 
 - gamla bilder, jag hittade på ett minneskort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0