BREV

Idag klockan elva var jag och hade sjukgymnastik, sen var jag bara hemma & kollade hawaii five-0. Mamma har varit inne på sjukhuset och fått en massa elektroner, sladdar & en stor strumpa som hänger ner på ryggen. Ser helt sjukt läskig ut men hur rolig som helst. Har precis duschat & nu min mammas bror och min kusin är här efter deras resa. vill också...Sitter & väntar påett brev om IONA där jag sk akonfirmera mig. har aldrig brytt mig om posten såhär innan, haha. Ska iallafall snart ut & kolla igen om det inte kommit då så kommer det nog imorgon istället. 
Ska snart gå till tandläkaren & slipa mina tänder, höres. 
 
 

Kommentarer
Postat av: lotta

Snyggo:-D

Svar: Haha tack! :*
emmie kristoffersson

2014-01-07 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0