90210-släktkalas

Igår så åt jag & lina vanilj-pannkakor och kollade 90210. Riktigt mysigt var det iallafall. Till 90210 åt vi choklad...Vi hann se 6 avsnitt innan klockan slog 02 och lina gick hem. Vi bor nästan grannar så hon gick kungen lång nattpromenad. Somnade direkt, herre va trött jag var. 

Idag vakande jag vid 10 & efter alla andra i familjen hade åkt iväg på olika håll så åt jag frukost. Frös så himla mycket, så tog en lång-varm dusch när jag ätit. Fixade mig & bäddade ner mig i sängen. Kollade de nyaste "the vampire diaries" avsnittet, sååå bra & väldigt händelserikt. Efter dem andra kommit hem igen så blev jag skjutsad till kyrkan för konfirmationsträff. Stelt men det gick bra. Slutför tjugo minuter tidigare än bestämt så hann hem en snabbis innan jag skulle iväg igen. Så just nu är jag & firar min kusins 8-årsdag. Har precis ätit taco & kollar nu tv med Lotta. Kollade lite fotboll innan men nu några naturprogram. Ska spela lite stress nu, byyyyye.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0