TOPPEN MORGON

Idag började jag dagen med att vakna tidigt & duscha! Kom ut ur duschen, fixade mig och sen hade mamma gjort frukost till mig! Hur härlig start på dagen är inte de ? Tyckte de var hur bra som helst iallafall. Sen kom jag även i tid till första lektion, hehe ännu bättre. Hade sen en engelsk prat-övning som ändå gick bra, röstat skakade inte & jag snubbla inte på orden! Yeueyeyey. Sen efter lunchen vet jag dock inte va som hände...fick sjukt ont i huvudet, gåshud i hela huvudet som inte gick över, kallsvettades & irriterad på allt. Mitt i det så gjorde jag ett läxförhör på so, gick helt ok. Fixade nog E frågorna iallafall sen kluddade jag till allt..anyways. Nu har jag haft syslöjd med och sitter hemma. Majja är här, och vi ska snart plugga till matteproven nästa vecka. Sen blir de emporia & efter det kanske vi ska träffa Matilda & Filippa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0