MY VALENTINE'S DAY

Eftre skolan idag så följde Matilda & Filippa med hem i taxin. Vi fikade och sen kollade vi det senaste PLL avsnitt..mamma kom ner med popcorn - kex - juice. Vi kollade sen lite musikvideos, och Maja kom hit. Vi pratade en massa, åt maaaat. Vi åt sen jordgubbar med choklad och pratade med mamma och Lotta. Nu sitter vi på mitt rum och jag är fruktansvärt trött. Imorgon är det ganska fullt upp på dagen med vaxning & konfa-träff. 
Hoppas ni spenderat eran alla hjärtans-dag med folk ni älskar, som jag gjort & haft en bra dag.  
Lite nu i sista minuten tycker jag att ni ska skicka ett mess till alla ni bryr er om och berätta hur mycket dem betyder för er & önska dem en glad alla hjärtans-dag. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0