LUND

I Lund var de hur mysigt som helst. Jag & mina puddingar hade det riktigt mysigt och trevligt! Möte upp Elin & hennes vänner, men de blev bara en kort sväng. Sen träffade vi Majas bror och hans kompisar sen och gick sen vidare. Väldigt glad att jag inte tog slut på mina pengar utan har lite kvar...köpte ett eos och macarons till mamma. Jag Matilda, Maja & Filippa köpte macarons till mamma för att vissa vår uppskattning till henne. 
När vi närmade oss stationen vi skulle gå av på så stannade inte bussen utan glömde - så han fick stanna en bit bort istället. När vi sen kommit hem så pratade jag och puddingarna en el del & sitter nu och kollar "miss secret agent". Älskaaaaar den ! 

En sista grej...JAG KLARADE DE. Gick utan kryckor i stan hela tiden & klagade ingenting..hehehe gick faktiskt väldigt bra! 


- mammas macarons! Choklad - vit choklad - prinsesstårta - smör kola med salt - hallon - tiramisu & en till jag inte kommer ihåg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0