LÖRDAGS - ÅNGEST

Var idag uppe vid nio för att äta och klä mig innan jag skulle till Lund och bli vaxad. Påväg till Lund hämatde vi upp Maja, som skulle vaxa sina bryn. Efter mamma vaxat sin överläpp, Maja sina bryn & jag mina armar - bryn - överläpp så gick vi runder lite på stan. Vi köpte macrons och smörgååstårta som var hjärtformad. Vi åt den när vi kom hem och jag duschade sen, duschade dock lite längre än planerat så tio minuter efter jag duchat skulle vi vara på konfa-träff. Streeeess, men vi hann. Nu är jag hemma och jar testat lite kläder som mamma hade köpt till mig en tröja - en skinnjacka - tre klänningar. Dock gillade jag inte klänningarna, eller dem satt inte så snyggt på min kropp så vi ska lämna tillbaka dem. 
 
Sitter nu i min säg och har sånna komplex för HELA min kropp så det inte är sant. Hatar hatar hatar verkligen min kropp, och lite extra idag..ingen aning om varför men grät osv innan. Måste verkligen ta tag i det, men samtidigt så vill jag ha lite kurvor - dock så sitter mina helt fel så det ser bara dumt ut. Men jag jämför min alldeles för mycket med andra, och gillar bara inte det jag ser nör jag kollar på mig själv i spegeln. Måste få bättre hållning, få tajtare kropp & börja gilla min kropp...Men det är så svårt och jag har sån ångest och mår bajs över detta just nu. Punkt slut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0