KÖR UPPFÖR BÄTTRINGSVÄGEN

Tänker inte göra detta till ett till inlägg där jag skriver var och hur mycket jag har ont utan ett lite mer positivt. Min feber är borta och nu på kvällen har jag haft mycket mindre ont än innan idag & igår. Har tagit en del värktabletter & sooovit vilket har hjälpten hel del. Nu sitter jag tex upp i min säng och har till och med varit uppe hos Lundbergs ne snabbis, för att gratta Petra! Så Grattis till henne! Innan det så åt jag även, woopwoop. Spagetti och köttfärssås, mums filibaba. Ät även en jordgubb, en gigantisk sådan. Super gott, hehe. Märker verkligen att jag är på bättingsvägen när jag äter. Tror dock att det är reumatsim som spöker och att det inte är influensan eller något sånt..vilket både är bra och dåligt. Vill inte ha ett skov i reumatism nu, men är ändå glad att det inte är influensan. ARGHHH, anyways så mår jag lite bätter - goo värktabletter. Nu har jag kollat den senste "teen wolf" - ansnittet & hade planerat att se de senaste "awkward" - avsnittet men kan fortfarande inte se det...Skulle se det på tv:n men trodde jag sett det avsnitt som visade där men det var det nya..men jag hade redan slått över till hokcey dock. Gick upp och pluggade matte mitt i matchen, men Malmö vann över Rögle med 5-1. Woopwoop mera positivt, hörre ni ni. 
 
- SÄÄÄÄMSTA rubriken men whatevhaaaa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0