KLUMPIGT VÄRRE

Pappa & jag åkte in med hampus till hans hockeyträning, sen körde vi till entré. Hittade inget speciellt, eller hittade en massa men sa nej. haha, terapi. När vi gått runder där en stund åkte vi tillbaks till ishallen för att titta på Hampus när han tränade. Jag tog en kopp varmchoklad & pappa en kom kaffe. Senklumpig som jag är så hällde jag hela varmchokladen över mig..Den var verkligen skoll hett, skeden jag rörde med böjdes. & detta fick jag då över mina lår, mage & mellan benen. Asså herregud vad det gjorde ont (gör). Pappa körde hem mig, och körde tillbaks till ishallen. Jag har precis duschat & sitter nu med is. Det gör något fruktansvärt ont & jag kan knappt gå..Helt röd och vet inte vart jag ska ta vägen. Fy fan.
 
- Gammal bild, vill bara lägga mig ner i söngen & storböla för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0