HEJDÅ GAMMELFARMOR

Idag har vi har begravning för min gammelfarmor & därför dålig uppdatering. Mina jeans gick sönder så blev skit sur och drog på mig en kjol istället..meningen var att vi inte skulle klä oss svart & tråkigt..men de blev hel svart för mig. Anyways så var begravningen väldigt fin & mysig då vi bara bar tio personer. Vi hade min konfirmations präst som präst och han är verkligen hur bra som helst. Han tig fram sin gitarr och sjöng "halleluja" - såå bra! Efter den va slut så åkte vi hem till oss och åt smörgåstårta. Sen gjorde vi inte så mycket, spelade lite kort och sen åkte alla hem. Jag satte mig & pluggade so, vi ska skriva ert brev till våra familjer där vi är mitt i den industriella revolutionen. Hur jobbigt som helst ju, men men. Gick mer och kollade tv där jag hittade "wild kids" herregud brukade sitta bänkad varje dag de va de innan & önskade jag skulle vara med. Och så hittade jag de nu, väldigt kul faktisk. Nu kollar jag på "beauty and the geek" iallafall. Hehe, är så himla trött så ska antagligen bara lägga mig och kolla film eller något sen. 

Såg även Sverige-Finland matchen innan, YEEEAH! Så himla najs, hoppad bara den nu vinner mot Kanada på söndag också. Hade varit väääldigt kul ju!




- lite bilder från begravning, var väldigt fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0