FRISKOS

Idag var antagligen min sista sjuk-dag frö denna gången iallafall. Känner mig myyycket bättre, men var dock hemma idag då jag inte kom ur sängen. Reumatism är så himla hemskt. Har haft en så himla bra period nu super länge, vill verkligen inte att detta onda ska hålla i sig. Har spenderat dagen genom att plugga matte, ätit, mått illa.., spederat & sprungit runder i pyjamas. Inte sprungit men ändå. Blir riktigt rastlös av att vara hemma när man börjar bli frisk, så om jag inte mår dåligt imorgon så ska jag till skolan. Måste även städa rummet som jag haft en ursäkt till att inte göra medans jag varit sjuk...men det ser heemskt ut. Ska snart städa lite & duscha. Sen plugga lite på läxor jag har till imorogn & till matteproven. Hela denna dagen har det känts som om det är fredag..men det är ju bara onsdag så är väldigt besviken.
Måste fixa mina förfärliga naglar med, så byyye.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0