MOVIES

Var hos min farmor & farfar igår för att se hur farfar hade det efter operationen. Han opererades i sin fot och har fått gips. Vi hade med min rullstol så att han ska kunna komma ut lite, den var lite liten men fungerar tills han får sin egna. Tur att vi inte lämnat tillbaka den! Vi kollade sen hockey & fikade. När jag sen kom hem kollade jag lite på mello & en bit av "änglavakt". När de va slut gick jag upp på mitt rum och kollade "when in rome" - rontiskt & väldigt bra rulle. Sen såg jag även "modig" tecknad väldigt fin film. 

Nu är jag påväg hem från center syd där jag tillbringat mesta delen av dagen. Har varit där med mina kusiner Elin & Simon. Även mamma och deras mamma. Har klot en del grejer jag tänkte visa i ett annat inlägg sen. Är riktigt utmattad & har riktigt ont i mitt höger ben...kunde knappt få in de i bilen. Ikväll ska jag till kyrkan igen & sen sova hos Filippa vilket ska bli mysigt. 
Hoppas ni haft en bra söndag eller iallafall helt okej.


- macarons - svin goda. Den ena är ned hallon smak och den andra ingen aning...en massa olika smaker i den iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0