BRÄND-TIPS

- Några som inte förtod vad det pudret i vit förpackning var, så tänkte förklara det medans jag även ger "heta tips" haahah om de bästa för bränskador. Har köpt båda dessa produkter i thailand, då jag brände mig något fruktansvärt när jag var där i våras. Hemskt, men dem hjälpte även mot den varma oboyen jag fick över mig för någon dag sedan. 
I den vita finns ett "cooling powder" som är över skönt när man tagit på det! Luktar väldigt gott & hjälper området där du bränt dig fruktansvärt mycket! Hela min rodnad la sig & den läkte, har nu mycket mindre märken kvar - på de ställena som de tog mest på.
Den blåa, aloe veran, är också riktigt bra & ger en sååå himla skön kylande effekt. Samma på den så hjälper den att läka & är även mjukgörande för huden. 
Tror dem finns att köpa i svenne-land med, annars på nätet.
ÄLSKAR DESSA & DEM ÄR VERKLIGEN NÅGOT JAG REKOMENDEAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0