BAD MASCARA DAY

Hemma en stund för att fixa min nu sen iväg till Lund med puddingarna, för att möta upp Elin.
Inatt har jag, Maja & Matilda sovit hos Filippa. Vi har haft det hur mysigt som helst, satt och pratade hela kvällen tills vi somnade vid ett. Spelade en del kort, och jag tryckte i mig tre äpplen för jag mådde illa - det hände också. Imorse åt vi hemma gjord varm oboy, juice & macka tillfrukost. Hur gott som helst. Bytade sen om, jag & Maja gick till hennes morfar som körde mig hem och Maja till tandläkaren. Matilda gick hem till sig och dem ska komma hit sen en stund innan vi ska åka till stan. 
Har aldrig tyckt jag passat i skinnjack, men mamma köpte en till mig häromdagen och jag älskar den. Ska fixa bild på den sen, och kanske till och med lite outfit of the day - bilder. Vi får väl se. 
Ska kanske även testa att gå i Lund idag utan kryckorna, för att se om jag klarar det lixom...klarar jag det så klarar jag det men klarar jag inte det såblir det morfin när jag kommer hem...testing testing. 
- En sista sak för detta inlägg så vill jag bara skriva att jag har en fruktansvärt dålig mascara dag idag...hemsk. Dem sprettar åt allahåll och kanter herregud. Tror jag fick lite styr på dem till slut men usch.
 
 

- BREAKFASSST!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0